De Dienst facilitaire ondersteuning

Home
Producten
Bedrijf
Referenties
Contact

Over de Dienst

De Dienst facilitaire ondersteuning is in 2006 opgericht door Steven Boddeke. De Dienst heeft de afgelopen jaren zeer succesvol vele organisaties kunnen helpen met het oplossen van knelpunten in hun facilitaire en ondersteunende diensten.

Na bijna 20 jaar werkzaam geweest te zijn in meerdere leidinggevende en adviesfuncties binnen diverse facilitaire organisaties heeft Steven Boddeke in 2006 de Dienst facilitaire ondersteuning opgericht. Het doel is dat hij met zijn kennis, opleiding en ervaring facilitaire diensten helpt bij het beter, efficiŽnter en klantgerichter organiseren van de dienstverlening. Dit kan zowel in profit als in non-profitbedrijven zijn.

Het uitgangspunt bij het uitvoeren van de opdrachten is de (interne) klanttevredenheid. De te faciliteren klantengroep moet zo goed en prettig mogelijk zijn/haar werk kunnen uitvoeren. De interne klant moet blij zijn met de facilitaire serviceverlening en moet deze niet als een beperking ervaren. Uiteraard moeten daarbij de financiŽle- en wettelijke kaders niet uit het oog verloren worden.
Een goede communicatie en heldere afspraken zijn daarbij onontbeerlijk.
Alle rechten voorbehouden.